Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. 

Centrum pomocy

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i dowiedz się, jak w pełni korzystać z dziennika My Baby.

Pierwsze kroki

Jak założyć konto?

Kliknij przycisk "Zarejestruj się" w górnym rogu strony, podaj swój adres e-mail i utwórz bezpieczne hasło.

Jak stworzyć pierwszy dziennik?

Po zalogowaniu:

  1. Przejdź do zakładki "Dziennik"
  2. Kliknij "Utwórz nowy dziennik"
  3. Podaj imię dziecka
  4. Kliknij "Utwórz" i gotowe!

Zarządzanie dziennikiem

Jak dodać wpis do dziennika?

Otwórz wybrany dziennik, wybierz datę i kategorię wpisu (np. "Pierwsze słowa", "Jedzenie", "Rodzina"). Wypełnij formularz odpowiadając na pytania przewodnie i dodaj zdjęcia. Wpis zostanie zapisany automatycznie.

Jak dodać zdjęcia do wpisu?

W formularzu wpisu kliknij "Dodaj zdjęcia" i wybierz pliki ze swojego urządzenia. Możesz dodać wiele zdjęć jednocześnie. Każde zdjęcie może mieć maksymalnie 4.5 MB.

Czy mogę edytować wpisy po zapisaniu?

Tak! Każdy wpis możesz edytować w dowolnym momencie.

Jak usunąć dziennik?

Na liście dzienników kliknij ikonę kosza obok wybranego dziennika.

Eksport i udostępnianie

Jak wygenerować PDF z dziennika?

Na liście dzienników kliknij ikonę PDF obok wybranego dziennika. System automatycznie wygeneruje pięknie sformatowany dokument PDF zawierający wszystkie Twoje wpisy i zdjęcia.

Konto i bezpieczeństwo

Jak zmienić hasło?

Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij "Nie pamiętam hasła" na stronie logowania. Otrzymasz link do resetowania hasła na swój adres e-mail.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak! Wszystkie dane są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Hasła są hashowane, a połączenie z serwerem jest zabezpieczone protokołem SSL/TLS. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Jak usunąć konto?

Aby usunąć konto, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Uwaga: usunięcie konta spowoduje trwałe usunięcie wszystkich dzienników, wpisów i zdjęć.

Problemy techniczne

Nie mogę się zalogować

Sprawdź czy:

  • Poprawnie wpisujesz adres e-mail i hasło
  • Caps Lock nie jest włączony
  • Twoja przeglądarka akceptuje pliki cookies

Zdjęcie nie zostało załadowane

Upewnij się, że:

  • Plik ma format JPG lub PNG
  • Rozmiar pliku nie przekracza 4.5 MB
  • Masz stabilne połączenie internetowe

Nie otrzymałem e-maila z resetowaniem hasła

Sprawdź folder spam lub promocje. E-mail powinien dotrzeć w ciągu kilku minut. Jeśli nadal go nie widzisz, spróbuj ponownie zresetować hasło lub skontaktuj się z nami.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jeśli masz inne pytanie lub napotkałeś problem, z którym nie wiesz jak sobie poradzić, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!

Skontaktuj się z nami
© 2025 MyBaby. Wszelkie prawa zastrzeżone.Polityka prywatności